So far..

Dette har jeg gjort så langt:

Før studiestart:
Skaffet meg iMac, Adobe Premium Design pakken, bestilt pensumbøkene, spisset alle blyanter så de er klare for bruk, testet min nye scanner/printer og sørget for at alt annet jeg trenger er på plass. Klar for start!

  • Tirsdag: Logget på læringsplattformen Moodle, ble kjent med klasselisten, opprettet og skrev i bloggen på WordPress. Så på video leksjonene for introduksjonsuka og læringsaktivitetene. Opprettet og forandret 1.2 Moodle profil. Søkte etter diverse «tutorials» for WordPress og lærte meg mer om hvordan jeg gjør bloggen personlig. Leste HTML leksjonene, og postet på forum link til bloggen min.
  • Onsdag: Begynte å tenke på Moodle kartet, gjorde research og begynte å lage meg noen notater og skisser (kommer senere). Skrev en presentasjon om meg selv på forumet under Klasseliste. Slet med å legge til linker på bloggen og søkte rundt i Support fra WordPress.
  • Torsdag: Fortsatte med Moodle kartet, skrev 2.1 Veien hit og postet på bloggen. Ble ferdig med Moodle kartet og skal poste det på fredag. Siden jeg jobbet litt med Adobe programmene for Moodle kartet ble jeg sittende å se forskjellige videoer og prøvde å forstå det som jeg slet med. Har også brukt dagen til å linke til medstudenter og følge litt med på deres blogger.
  • Fredag: Forandret bloggen og la til mer informasjon og bilder. Jobbet med det kreative selvportrettet, ideer og prosess. Moodle kartet laster jeg opp senere. Forventer å bli ferdig med selvportrettet i helgen, så det kommer etterhvert. Så langt føler jeg at jeg har fått mye ut av uken, så det er bare å glede seg til flere poster 🙂
– Annette B. D.
Legg igjen en kommentar

