Digitalisering av bokstaver

Dette er et utkast, ble usikker på om vi måtte poste aktivitetene innen fredag. Tenkte å jobbe videre med dette imorgen, siden jeg syns det var veldig avansert og vanskelig. Dette utkastet «tegnet» jeg selv i Illustrator, fordi pen tool og live trace ble for avansert og ingenting stemte i forhold til videoen. Syns absolutt de burde lage egne videoer for Mac.

Men nok om det, jeg er bare veldig frustrert og trenger en pause nå. God helg!

One thought on “Digitalisering av bokstaver

  1. Du er ikke alene om å være frustrert. Jeg satt og sloss med illustrator i timesvis før jeg fant ut at jeg hadde enkelte valg som ikke var opplyst i video leksjonene. Hadde mest lyst til å slenge PCn veggimellom. Du har gjort en kjempe jobb, syntes jeg!

Legg igjen en kommentar

