Fotoarkiv – reise til Egypt

Nå har jeg lastet opp og levert den obligatoriske oppgaven, illustrasjon.

Læringsaktivitetene for denne uken kommer i slutten av neste uke.

Nå reiser jeg til Egypt en uke, hovedsaklig for å ta bilder til fotoarkivet; legger stor vekt på variasjon og komposisjon i bildene mine. Mitt mål er å få tatt mange teknisk gode bilder, og som er en kontrast til de typiske norske motivene man finner her i landet.

Håper på et spennende og lærerikt resultat, jeg gleder meg!

2 thoughts on “Fotoarkiv – reise til Egypt

Legg igjen en kommentar

