Oblig.4 Layout – Skisser

Nå vil jeg presentere noen av idéskissene mine til den nye obligatoriske oppgaven: Layout, utført analogt; med tegnepapir, HB + 2B blyant og pen.

 

Som dere ser ønsker jeg et enkelt, rent og elegant design, med store titler/overskrifter som skal skille seg ut fra resten. Jeg har prøvd forskjellig plassering av elementer, og skal fortsette å skissere videre. Denne gangen skal skissene være med farger, noe som oppgaven ber om, og som jeg vil benytte meg av i denne bokens-layout.

Så lagt en spennende prosess, som jeg allerede har prøvd ut i InDesign. Skal poste noen eksempler jeg har jobbet med i InDesign senere.

– Annette B. D.

Legg igjen en kommentar

