Uke 12

Dette blir en svært hektisk uke for meg. Mappevurderingen skal leveres, med alle de obligatoriske oppgavene, samt en egen mappe til rapportene. Itillegg skal alle de obligatoriske oppgavene forbedres, siden jeg får nå en sjanse til å levere de på nytt.

Jeg jobber fortsatt mye med Oblig.4 – Layout. Idag har jeg jobbet med rapporten, og scannet og gjort ferdig skisser i farger (som skal postes imorgen). Imorgen er planen å se hva som kan forbedres på logo og illustrasjons oppgavene. Fotoarkivet er jeg heldigvis ferdig med, det skal også leveres denne uken. Rapporten til fotoarkivet er under prosess.

Det er mye å forholde seg til nå, jeg er både stresset og forvirret. Håper bare jeg har fått med meg alt, så dere skjønner hva jeg driver med og hvor i prosessen jeg er. En ting jeg kan meddele er at jeg jobber mye med InDesign om dagene, søker etter inspirerende-læringsvideoer, og tester ut ting på egenhånd. Skulle virkelig trengt den InDesign Cs5 clasroom in a book, men ser ut til at jeg må klare dette på egen hånd. Er jo tross alt første gangen jeg bruker dette programmet, og ting tar tid.

– Annette B. D.

One thought on “Uke 12

  1. Jeg synes du er veldig flink og jobber veldig hardt med alle oppgavene du får. Jeg misunner deg så veldig at du kan jobbe så konsentrert, men det er kanskje fordi du er interessert i det du studerer. Lykke til videre, søta mi! 🙂 ❤

Legg igjen en kommentar

