One thought on “Bearbeidelse og tilbakemelding på Oblig.2 Logo

  1. Jeg likte den første logoen ganske godt og navnet, selv om jeg ikke heller skjønner hva det betyr. Du har muligens fortalt det tidligere, men jeg har dessverre glemt det. 😦 Beklager. Jeg skjønner godt at du vil beholde navnet siden det opprinnelig var din idé, og det er noe ved det navnet og hele logoen som tiltrekker meg. Jeg lurer på om når du først eksperimenterte med logoen, da var S formet som en kvinnelig kropp?! Jeg likte det ganske godt. Det ble veldig fint. 🙂 ❤

Legg igjen en kommentar

