Bearbeidelse og tilbakemelding av Oblig.3 Illustrasjon

Tilbakemelding på Oblig. 3 – Illustrasjon

Trykker du på linken over, kan se lese min tilbakemelding på den obligatoriske oppgaven Illustrasjon. Siden dette er en oppgave jeg har jobbet svært godt med, ville jeg ikke begynne på nytt og ødelegge min opprinnelige idé. Jeg bearbeidet et solid grunnlag for det ferdige resultatet, gjorde mye research og opparbeidet meg mye inspirerende kunnskap.

Bearbeidelsen av denne oppgaven har hovedsaklig vært å jobbe med omrisset av den «døde» personen. Jeg gjorde research på dette forrige gang, og jobbet mye med å få til akkurat den formen. Nå har jeg gjort enda et forsøk, og jeg vil med omrisset vise at jeg kan tegne, ellers ville formen sett uferdig og unøyaktig ut. Det bearbeidede resultatet legger vekt på en enkel komposisjon, med få elementer. Jeg har jobbet med bakgrunnsfargene, og føler de ikke er like «glorete», slik som det ble beskrevet i tilbakemeldingen. Det er tross alt første gang jeg har jobbet med disse programmene, og det synes jeg lærerne må ta hensyn til. Det handler ikke bare om det ferdige resultatet og hvordan man er teknisk, men om det visuelle: er idéen god? er den nyskapende? hvordan er form og fargespråket? hører det til musikkstilen?

Her er mitt ferdige resultat:

– Annette B. D.

One thought on “Bearbeidelse og tilbakemelding av Oblig.3 Illustrasjon

  1. Lærerne bryr seg tydeligvis ikke, de vil kun se det ferdige resultatet og om det passer for interessen deres. Det er trist siden smaken faller ikke i behag hos alle, men JEG synes du har vært veldig flink og jobbet veldig mye med det. Hver gang du legger ut hva du har funnet opp og gjort, da tenker jeg kun på at jeg kanskje ikke hadde klart det slik som deg. Stå på og ikke gi opp! Du kommer til å klare å gi bra smak og behag, selv på de aller mest krevende å behage! 😉

Legg igjen en kommentar

