GRAM – Grafisk mappevurdering

Du skal presentere oppgavene spesifisert nedenfor i en digital mappe. Du velger selv teknikk og utforming av den digitale mappen, men den skal representere deg som den designeren du er. Mappen skal inneholde:

Oblig. 01 – Fotoarkiv

Oblig. 02 – Logo

Oblig. 03 – Illustrasjon

Oblig. 04 – Layout

Du har også anledning til å ta med læringsaktiviteter, samt skisser for fremleggelse.

For det første skulle jeg lage en PDF-fil med alle rapportene jeg hittil har utarbeidet. Det innebar ekstremt mye jobbing i InDesign; både med layout, grid, typografi etc. Samtidig som jeg jobbet med rapportene har jeg utformet en digital potfolie, som viser alle de obligatoriske oppgavene, samt eksempler på annet jeg har jobbet med dette semesteret.

Jeg har valgt å prøve ut animasjoner til denne innleveringen, og håper det blir tatt godt i mot. Dette har jeg gjort både for å teste mine ferdigheter, og for å oppnå et bedre resultat. Jeg har lagt veldig mye tid, ressurser og krefter i å gjennomføre denne mappevurderingen,  samt prøvd å opparbeide meg kunnskap og erfaring med InDesign.

Trykk på linkene for å se filene.

1. PDF fil – alle rapportene samlet

One thought on “GRAM – Grafisk mappevurdering

  1. Jeg likte veldig godt mappevurderingen din. Den var veldig fin! + at du er veldig flink med ord, skriver generelt så veldig bra! Du har rett av å være stolt over deg selv, så hardt som du jobbet med dette! 🙂

Legg igjen en kommentar

