Oppdatering

Nå har jeg strevd lenge for å laste opp min digitale portfolio. Siden jeg har laget portfolioen med animasjoner, og brukt multi-state objects i InDesign får jeg ikke lagret filen som en PDF. Min eneste utvei er å lagre portfolioen som en SWF-fil (flashfil), men dette tillater ikke wordpress.

Siden det er lite hjelp å få av lærere, samt lite info å finne på wordpress og Adobe sine sider, må jeg foreløpig utsette å poste portfolioen her på bloggen. Det eneste jeg kan gjøre er å ta vekk alle animasjoner, og fjerne slideshows, for deretter å lagre som PDF. Dette betyr at jeg ikke kan vise fotografiene mine i en slideshow, eller andre arbeider jeg vil vise, og at jeg ikke får benyttet min opprinnelig idé.

Jeg venter til imorgen for å se om jeg får noe mer hjelp av lærere, hvis ikke må jeg gjøre alt «om igjen». Denne uken startet også min praktiske eksamen, så jeg har nok å tenke på og jobbe med de 4 kommende ukene. Mer om mitt valg av eksamen, og hva det innebærer kommer imorgen.

– Annette B. D.

 

Legg igjen en kommentar

