GRAP – Skisser del. 2

Over er 20 skisser over visittkort/businesscard. Siden jeg ikke har bestemt logo var det svært vanskelig å skissere visittkort, brevpapir og konvolutt. Jeg brukte moodboard og Google som inspirasjon til å se oppsett, layout og design på visittkort. Dette er noe jeg gleder meg til å gjennomføre i InDesign senere denne uken.

Videre i skisse-prosessen har jeg fått ned noen forslag til hvordan jeg ønsker brevpapir/brevark og konvolutt skal se ut. Dette vil nok komme mye tydeligere frem når jeg starter å jobbe med det digitalt, særlig med tanke på font og farge.

– Annette B. D. 

One thought on “GRAP – Skisser del. 2

Legg igjen en kommentar

