GRAP – Stempel

Idag kom endelig stempelet i posten, og heldigvis var den i god behold. Har opplevd at noen pakker har rotet seg bort, eller blitt rivd halvveis opp, spesielt nå før jul. Derfor ble jeg svært glad når jeg åpnet pakken og fikk bekreftet at stempelet funket slik som det skulle.

Stempel siden er helt svart, så med engang var jeg sikker på at de hadde glemt rødfargen i logoen, men det viste seg at når jeg stemplet kom det både rød og sort farge på arket. Jeg var veldig spent på hvordan dette kom til å funke, og er fornøyd med produktet fra Foldal Stempel AS, og leveringstiden.

Her er noen bilder jeg tok av stempelet , de første prøve «trykkene», samt noen bilder som viser hvordan stempelet skal fungere på brevpapir og konvolutt.

This slideshow requires JavaScript.

– Annette B. D. 

One thought on “GRAP – Stempel

Legg igjen en kommentar

