GRAP – Levert!

Igår leverte jeg Prosjekteksamen grafisk (GRAP), og krysser fingrene for at alt nødvendig er levert. Er mye å holde styr på; mange dokumenter, mange utgaver, forskjellige filer etc. Eneste beskjed jeg fikk av lærer da jeg spurte om jeg kunne få en bekreftelse på at alt kunne åpnes og leses, var at dette er noe jeg har ansvar for selv. Må innrømme at det gjorde meg frustrert siden jeg spurte om dette på grunn av at de har en annen maskin enn meg, og kanskje er det visse fonter, eller andre detaljer som ikke vil vises på deres maskin/skjerm. Men jeg skjønner jo nå at dette er noe jeg selv må sjekke og bruke tid på, og om det er noe feil/noe de ikke får opp går dette kun utover karakterene mine.

Nok klaging! Nå er det tid for å vise bilder av alt som er produsert til dette prosjektet, og la dere få se og lese Profilmanualen til Private Brand Solutions, og rapporten til eksamen, samt fremdriftsplanen jeg har utarbeidet og fulgt opp hver dag. Trykk på linkene under for å åpne PDF-filene av dokumentene. God lesing, god helg og riktig god jul!

This slideshow requires JavaScript.

Profilmanual For Private Brand Solutions

Rapport For Prosjekteksamen Grafisk 2011

Fremdriftsplanen For Prosjekteksamen Grafisk

– Skal prøve å poste litt på bloggen i juleferien, om det er noe interessant som dukker opp, eller noe spennende jeg lærer. Nå skal jeg koble av i helgen, og nyte det København har å by på! Trenger å tenke på andre ting etter å ha jobbet med dette prosjektet hver dag i 4 uker! God helg til alle, nå tar jeg juleferie 🙂

– Annette B. D.

 

6 thoughts on “GRAP – Levert!

Legg igjen en kommentar

