Obligatorisk oppgave 06 – et enkelt nettsted

For å oppnå en grunnleggende forståelse for HTML og CSS skal du bygge opp et enkelt HTML nettsted, stylet med CSS. Nettstedet skal bestå av følgende elementer:
– Index side
– Historisk oversikt over HTML og CSS
– Linker til gode og mindre gode nettsider, med begrunnelse
– Min erfaring med bruk og design av nettsteder

Dette har vært en utrolig intens oppgave, hvor jeg har måtte jobbe med alle læringsaktivitetene først for å oppnå grunnleggende forståelse for HTML og CSS. Jeg har lært utrolig mye på disse ukene, og jobbet med koding og styling hver dag. Det er første gang jeg har jobbet med utvikling av et nettsted, og første gang jeg har arbeidet med programmet Adobe Dreamweaver.

Etter noen dager i London, kommer derfor innlegget litt sent. Det som er det aller viktigste er at jeg fikk levert og fullført oppgaven i tide, og at jeg selv er fornøyd med resultatet mitt!
Har funnet mange bøker fra biblioteket om webkommunikasjon, dataens historie og HTML, samt CSS. Gjennom denne oppgaven har jeg virkelig jobbet hardt, og fått til det resultatet jeg planla fra begynnelsen.

Her er linken til nettstedet mitt:
Mitt enkle nettsted 

Kom gjerne med tilbakemeldinger, både ris og ros!

– Annette B. D.

 

 

One thought on “Obligatorisk oppgave 06 – et enkelt nettsted

  1. Jeg synes nettstedet ditt ble veldig bra! Veldig fint! Jeg blir helt målløs over hvor flink du er til dette, hver eneste gang! Stå på! 🙂

Legg igjen en kommentar

