2.1 Reise – Mobil enhet

I denne aktiviteten skal du ta bilder under en reise på en mobil enhet, f.eks. bil, sykkel, tog, buss etc. Du skal velge ut tre bilder som skal formidle essensen av reisen. Tenk nøye gjennom hvilke bilder du velger ut i forhold til følgende punkter;
– Tema
– Vinkel på historien
– Følelser du ønsker å engasjere

Med denne oppgaven skal jeg erfare hvordan bilder i en serie sammen formidler et budskap, og hvordan bildene kan påvirke hverandre.

Først gjennomførte jeg en shoot igår kveld, på en reise med bussen. De fleste av disse bildene ble uklare på grunn av en humpete vei, og dårlig lysforhold. Jeg bestemte meg for å prøve igjen idag, og tok bussen til nærmeste kjøpesenter rundt lunsj-tider. Under denne reisen var det mange eldre som tok bussen, og dette var et tema jeg prøvde å få med. Mine tre utvalgte bilder viser mange kontraster, følelser, og forhåpentligvis en liten historie om min busstur.

– Annette B. D.

One thought on “2.1 Reise – Mobil enhet

Legg igjen en kommentar

