Uke 24 AS 3.0 Formprinsipper

Denne uken skal jeg jobbe videre med Action Script 3.0, og rette fokus mer mot design. Målet er å bevisstgjøre bruken av formprinsipper i arbeidene våre. Denne uken skal jeg kun gjennomføre en aktivitet, og samtidig jobbe med min nye obligatoriske oppgave – Flash. Min nye obligatoriske oppgave skal jeg introdusere senere denne uken.

Så langt denne uken har jeg gått gjennom videoleksjoner og lest i bøker om Flash (lånt fra biblioteket). Videre har jeg startet idémyldring og skisser av min obligatoriske oppgave. Ukens aktivitet skal jeg starte med imorgen. Det er mye nytt å sette seg inn i og lære om Flash, derfor tar det litt tid.

– Annette B. D.

One thought on “Uke 24 AS 3.0 Formprinsipper

Legg igjen en kommentar

