9.1 Layoutstiler – CURB

Jeg har jobbet lenge med denne oppgaven nå. Har prøvd å forstå hvordan man skal plassere de ulike elementene der man ønsker, men får det ikke til i Adobe Dreamweaver, eller at det fungerer på mitt enkle nettsted.

Jeg velger å avslutte denne oppgaven nå, jeg må komme meg videre. Derfor har jeg kun lagt til layouten jeg har jobbet med i et eget html, og laget en egen mappe med aktiviteter. Jeg er fullt klar over at dette er den enkle løsningen, men jeg får heller prøve igjen senere og lære litt mer om nøyaktig plassering av elementer først.

Her er linken til denne oppgaven, her.

Nå skjønner jeg iallefall hvordan man legger til et eget html dokument for en oppgave, slik jeg ikke helt forsto til Flash-oppgaven min. Det var selvfølgelig veldig enkelt, og problemet  var at ingen helt forsto spørsmålet mitt. Blir spørsmålene for enkle er det vel vanskelig for andre å svare. Derfor får jeg jobbe mye med å forstå hvordan man plasserer elementer fremover, slik at jeg kan få gjort denne aktiviteten ordentlig. Jeg savner leksjoner om dette, og synes det er svært vanskelig å finne ut av slike ting på egen hånd. Koding er ikke lett.

– Annette B. D.

One thought on “9.1 Layoutstiler – CURB

  1. Spennende, og jeg skjønner hva du mener om å gjøre ting på egen hånd. Uansett synes jeg at du klarer deg veldig bra til å gjøre alt på egenhånd. Du står på og finner ut hvordan du skal gjøre det, og det er VELDIG godt gjort! 😉 Du er snart på samme nivå med de beste, for de beste var vel også på samme sted som du er nå, kan jeg tenke meg. 🙂

Legg igjen en kommentar

