Oblig.03 – Spørreskjema og markedsplan

I dette innlegget vil du finne informasjon om spørreskjemaet jeg har utarbeidet og gjennomført. Dette var noe jeg jobbet med i starten av prosjektet, og med analyse av innsamlet data ble dette ferdig etter 14dager fra prosjektets start. Videre har jeg også jobbet med markedsplan. Dette har vært svært utfordrende siden jeg aldri har jobbet med dette før, og ikke er sikker på hva som skal inkluderes.

Begge disse to dokumentene har blitt skrevet og planlagt nøye. Det har tatt mye tid, og denne obligatoriske oppgaven er den oppgaven som så langt har vært mest omfattende og krevende når det kommer til forskningsdelen. Jeg har jobbet med idéutvikling underveis, ellers ville jeg aldri klart å bli ferdig med oppgaven.

I dette dokumentet kan du lese om hvorfor jeg har laget spørreskjemaet, hva jeg håper å få ut av det og hvem jeg har levert det til. Videre kan du finne de 8 spørmsålene som er utarbeidet, og tilslutt svarene og resultatet av analysen.

Spørreskjema1

Slik ser resultatet ut i et eget dokument

img051

 

I markedsplanen har jeg skrevet om markedsmål og visjoner, forretningsidéen, strategier, SWOT-teori (Strengths, Weakness, Opportunities, Threats), handlingsplan og fremtidige grep. Markedsplanens bruk er å sette ned i tekst det jeg ønsker å oppnå og sette det i sammenheng med forkningen/undersøkelsen som er gjort. Sette i system hvilke handlinger man skal foreta seg. Markedsplanen kan du lese i dette dokumentet:

Markedsplan

 

– Annette B. D.

 

Legg igjen en kommentar

