Oppdatering

Jeg har byttet gruppe til Januar 2013 gruppen, som vil si at jeg ikke er ferdig med dette året før desember 2013.

Nå har jeg ventet på at denne gruppen skal ta meg igjen, iht hvor langt jeg har kommet med læringsaktiviteter og obligatoriske oppgaver. I mellomtiden har jeg jobbet med å forbedre mine tidligere obligatoriske oppgaver, noe jeg vil presentere her på bloggen senere. Fremover kommer jeg til å jobbe med portfolio for 3.semester, den siste obligatoriske oppgaven nr.04 og tilslutt eksamen. I tillegg til dette vil det som alltid være læringsaktiviteter for hver uke som må gjøres, pensum som må leses, videoer fra Lynda.com som skal brukes og andre ting jeg må sette meg inn i, øve på eller lese om.

Jeg ser frem til å starte igjen, og gleder meg til å fortsette å dele mine tanker, prosess og ferdig resultat med dere! Takk til alle som følger med og kommenterer 🙂

One thought on “Oppdatering

Legg igjen en kommentar

