One thought on “Project exam – 3rd semester: Festival

  1. På starten av innlegget la jeg merke til at du blandet mellom presens og preteritum. Jeg kommenterer fordi jeg lurer, ikke fordi det er kritikk. Er det riktig norsk å skrive slik, som f.eks.: «I prosjektbeskrivelsen beskrev jeg hva slags festival jeg ønsker å jobbe med, konseptet, målgruppe, idé og begrunnelse for hvorfor jeg ønsker akkurat dette»? Hvis jeg skulle skrive på samme måte, hadde jeg skrevet: «I prosjektbeskrivelsen beskrev jeg hva slags festival jeg ønsket å jobbe med, konseptet, målgruppe, idé og begrunnelse for hvorfor jeg ønsket akkurat dette.» Jeg, som ikke skriver så bra norsk generelt, lærer av dette, skjønner du. 🙂 ❤

    Jeg synes du skriver så bra, som alltid. Jeg lurer på om du valgte blomsterfestivalen fordi du jobber i en blomsterbutikk? 😛

    Lykke til med eksamenen, kjære deg! 🙂 ❤

Legg igjen en kommentar

