Learning Activity – Visualise your Ideas

I would like you to create a moodboard and storyboard using a word and its meaning as the concept. For example, you could use the word «prop». You could then use the «r» to prop up the «p» that keeps falling over. That’s just to give you an idea, be creative and use a word and concept for your own.

Denne oppgaven var veldig morsom, interessant og engasjerende. Jeg valgte ikke bare ett ord, men flere til denne oppgaven, for ekstra trening i å lage moodboard og storyboard. Først startet jeg med å tenke på ord jeg kunne bruke slik som: kræsj, fly, ord, falling, anticrist, bølge, forsvinne, wind, sprekke, synge, brenne, le, hoppe, danse, sove og pang. Til denne oppgaven brukte jeg ordene kræsj, falling, anticrist og hoppe.

Under finner du 4 moodboards hvor jeg har laget et moodboard til hvert ord.moodbord_fallingmoodboard_krasjmoodboard_jumpmoodboard_anti

 

Etter dette jobbet jeg med å lage storyboard til hvert ord. Til denne oppgaven brukte jeg bare 4 frames til hver bokstav, hvor man kan se en forandring i hver rute.img004

 

Four word and their meanings. Storyboard by Annette B. D.

– Annette B. D.

One thought on “Learning Activity – Visualise your Ideas

  1. Wow, du er så kul! Jeg leste oppgaven og jeg ble sånn… «Hææææ?! Skjønner ingenting, jeg…», men når blir jeg ikke sånn? Høhøhøhø!

    Jeg synes det ble veldig kult, og jeg likte spesielt den siste tegningen du lagde, JUMP og KRÆSJ likte jeg spesielt godt, det var morsomt og kreativt! 😀 Du passer virkelig innenfor denne linjen!

Legg igjen en kommentar

