Oblig. 07 – Skisser

I dette innlegget ønsker jeg å presentere skisser og storyboard som er laget i forbindelse med denne oppgaven. Det første dokumentet bærer preg av notater, og en oversikt over nettstudiene som Noroff tilbyr. Videre har jeg skissert ned en idé om å bruke ordet velkommen eller welcome i min title sequence. Bokstavene er tenkt å forenkles i form, slik at de er en del av bakgrunnen og ikke tar for mye oppmerksomhet.
0103

I skissene/storyboards nedenfor kan du se at jeg har eksperimentert videre med idéen om bruken av ordet velkommen og welcome. Bokstavene fungerer som en del av bakgrunnen, mens navnet på de ulike studiene kommer over. Du kan også se at i den siste skissen har jeg eksperimentert med hvordan bokstavene skal animeres og danne ordet velkommen.
0205

 

I det ene eksempelet under har jeg skissert ned en del forslag til symboler som kan brukes og animeres til de ulike studiene som Noroff tilbyr, og som skal inkluderes i denne oppgaven. Symbolene skal fungere som et blikkfang og gjøre animasjonen mer interessant. Det siste eksempelet er mitt endelige storyboard, hvor jeg har skissert ned hver minste detalj og skrevet ned hva jeg ønsker skal skje i videoen. Dette har vært svært krevende siden jeg aldri har gjort dette før.
 04storyboard
– Annette B. D.

One thought on “Oblig. 07 – Skisser

Legg igjen en kommentar

