Learning Activity – Providing your own hosting service

This learning activity is to acquire your own hosting service. The hosting service will be needed throughout the rest of your studies, and this learning activity is therefore mandatory. You are free to choose any hosting service in the world. If you find it difficult to find one, we recommend one.com. Consider your domain name very carefully. This cannot be altered. Note that you need an organization number in Brønnøysundregistrene in Norway to register for a .no domain.

Denne læringsaktiviteten er obligatorisk. Jeg har allerede en server, som jeg betaler for. Til den obligatoriske oppgaven jeg snart skal presentere, vil jeg fortsette å bruke samme servere. Jeg bruker Pro Isp, og cPanel. Jeg kan lage flere domener på min bruker.

Jeg har ikke kommet opp med et domene navn enda. Men når jeg finner et navn som passer, kommer jeg til å sende en mail til Pro Isp og si at jeg ønsker dette domene opprettet. Det kan ta 24 timer før dette skjer, men det er jeg klar over.

– Annette B. D.

One thought on “Learning Activity – Providing your own hosting service

  1. Wow, jeg liker ikke tanken på at du må betale så mye for programmer som du kanskje ikke bruker så ofte. Lykke til videre med å finne navn!

Legg igjen en kommentar

